Aku cinta padamu kerana kau lelaki yang bertahta dihati , beraja dijiwa . Kau pelangi indah yang membawa bahagia

     Mengenalimu , mencintaimu bagai melihat bahagia seperti melihat warna warna seindah pelangi di sekelilingku. Sukar untuk aku ungkap dalam kata kata , tetapi kehadirannya mu pada saat ini terasa lebih bermakna . Semakin terasa kehangatan perasaan terhadapnya di dalam jiwa . Betapa dalam suka dan duka dia ada bersama . Tersayang , tumpahkanlah seluruh kasihmu padaku . Cinta bisa membuat seseorang menjadi matang dan dewasa tetapi terkadang juga boleh membuat seseorang menjadi anak kecil . Apabila kau ada disisi , takkan ada rasa sepi menyelubungi hati . Tiada indah tidak bererti hidupku tanpa kehadiranmu. Semakin sarat hatiku dengan sebak rindu. Dia menenggelamkan bayang bayang cinta semalam . Dia merawat luka hati , luka demi luka sembuh dengan penawar cintanya yang mendamaikan . Dia selalu ada di saat aku kerinduan memerlukan seseorang untuk meluahkan rasa rindu yang mendera . Tidak mungkin aku berpaling pada yang lain . Hati amat mengharapkan cintanya selalu ada di sisi . Hanya dia dambaan hatiku . Ku harapkan kita ada ijab dan kabul , hidup berdua dengannya. Kehangatan pelukannya seperti sedang ku rasa . Dalam bayangan kasih berpadu . Sepenuh jiwa dan raga kami melayari bahtera menuju ke pelabuhan bahagia. Oh alangkah indahnya saat itu . Syangku , kemana ku berpaling bayang wajahmu tetap disitu , setia menantiku . Terima kasih atas segala pengertian , dorongan dan kasih sayang mu . Kau umpama pelangi selepas gerimis , seindah kelopak awan di langit , sseharum kasturi tetapi yang membezakan kau dengan segala itu adalah kau akan sentiasa ada sampai bila bila . Aku cinta padamu kerana kau lelaki yang bertahta dihati , beraja dijiwa . Wahai pelangi cinta , bawakan aku sinar bahagia untuk selamanya . Cinta membuat aku alpa siapa diriku yang sebenarnya . Diri diulit sayang tidak bertepi . Namun ketika sedarku seketika , potret wajah kekasih datang memayung hati dan dalam diam aku membisik dialah cintaku untuk selama lamanya . Andai ada seribu kerikil sekalipun untuk merejam hatiku , namun takkan ku sesekali berpaling dari sisimu. Kekasih , peluklah aku sejujurnya agar dapat ku nilai kejujuranmu mencintaiku . Dalam desiran rindu yang terpendam , ada seru yang membisikkanku kaulah kekasih hingga ke hujungnya . . 


I've tried to measure how much I love you. . i know the conclusion is clear: my love for you knows no bounds and it is infinite ! ! ♥

No comments:

Post a Comment